Torsdag

Hej hej!
Här händer inte så värst mycket måste jag medela.
Jag är sjuk och klen i kroppen, hostar så mycket på nätterna att jag knappt får sova.
Vi har däremot inhandlat en julgran för våra sista slantar! :)
Den är redan uppställd och pyntad.. hihi <3
Jag älskar julen! älskar att pynta och dona, och jag tror det är första gången jag faktigst har en egen stor julgran! Me like :) Den är jätte snygg! ;) haha men en ljusslinga saknas, får köpa den när lönen kommer för nu är pengarna slut.
Har tagit massa kort, men minnsekortet fungerar inte? :S det går inte att lägga in bilderna på datorn.. jag fattar inte varför! jag får upp minneskortet och kan se en del av bilderna på datan, men så kan jag inte lägga in bilderna jag tagit efter en kväll liksom, dom bilderna är suddiga när jag ser på kameran men bilderna som jag tagit efter ser bra ut, MEN DOM KOMMER INTE UPP PÅ DATORN!?  jag blir väldigt frusterad! för det är kort som jag vill ha!

jaja nu fick ajg besök av heidi så äntligen får jag gardinstång!
nu ska jag sätta upp gardinerna jag fick av vickan min bajb ;) puss och kram!!

Postat av: - Desiree, shoppingbegär & inredningstankar ♥

Sötnos, du förstår inte hur mycket jag saknar dig ! Längtar så himla mycket tills du kommer hem i helgen , umgås massor !



♥ DU OCH JAG ♥

2009-12-03 ♥ 22:22:20
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances