Önskelista!

Haha :p
Jag hoppas verkligen jag också får julklappar i år!
Att ingen tycker jag blivit för gammal, för det har jag verkligen inte blivit ska jag medela, jag vill få fira lite jul med när jag kommer hem till Sverige. Så därför tänkte jag ladda upp min önskelista och hoppas att någon kanske ser den och medelar vidare..... hah :)

I vart fall så vill jag ha en massa saker =)

  • Knivset
  • Mixer
  • Vattenkokare
  • Spikmatta ;)
  • Resepeng skulle vara riktigt härligt!
  • Ryggsäck (som man kan ha när man backpackar)
  • Bodyshop-set med shea lukt :)
  • Fina saker, inrednings saker- kläder- parym- ljus-tavlor-bilder! , sånt gillar jag med att få :) <3

Det är lite att välja bland i vart fall :) hihi
Nu ska jag göra mig klar själv och åka ner på stan för att kika lite julklappar och köpa kjulkort som ska skickas hemåt :) Så en till sak som skulle uppskattas är om flest möjliga skickar sina hemadresser till mig på sms ;)
Så ska jag baka pepparkakor och skriva julkort i kväll har jag tänkt! Mysmys :)


Postat av: Victoria

Hej gumman :) Jag har skickat 2 sms till dig? får du dem inte? Miss you soo much!!

2009-12-11 ♥ 11:04:12
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances