Mys- men utan snö..

Ååhh jag vill ochså få snö!! men det kommer väl det med får jag hoppas,
det stod i tidningen att de skulle komma imorgon... :)
Jaja, jag myser ändå i vintermörkret!
Har gjort klar alla julkorten nu med <3 Så det ska skickas iväg helst i dag.
Jag börjar jobba klckan tre så får traska till affärn först tror jag :)

Idag så har jag sjuk träningsvärk... Aj!
jag är dålig på att stretcha, gör det inte alls! men nu ska jag börja med det.
Kommer bli lite hårt att jobba ikväll tror jag :P haha ne men man kan ju träna bort träningsvärk visst? ..

:)

Ja nu ska jag ordna upp lite här hemma! :) Puss sötnosar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances