Måndag

Hejsan
nu har jag kommit tillbaka igen, och det är lite skönt faktigst.
Jag börjar bli tokless på att resa nu och flänga runt som en galning!! haha
Men helgen var i vart fall, tyvärr så fick jag inte se lilla samuel någonting heller.. Men det tar vi efter jul i stället! Men bilder på honom och carolina som är på face, är helt otroligt fin :) jag brukar inte tycka bäbisar är fina men nu senatse tiden när alla fått barn så har alla så fina bäbisar! :) jag vet inte om det är för att ni är mina vänner och därför så blir det så atomatiskt.. ne föressten det tror jag inte.. :p haha med tanke på vad jag sa om min älskade söta egan lilla syster yster ;) som för överigt blev världens finaste bäbis!

Ja lördagen var stressig (stackars Dessi blödde till och med näsblod på slutet!)
Jag fick sova ca 4 timmar max efter en rundkörning på stan fredagsnatten.. hehe
Ville verkligen inte kliva upp när klockan ringde men jag släpade mig själv upp packade resaväskan och tog bussen till Desirée. Hon hade inga kläder att ta på sig så vi åkte och gjorde världens snabbaste shoppingrunda! bokstavligt talat SPRAG genom alla butiker i hela valbo.. aldrig vart med om nå liknande, ändå tog det en stund innan hon hitta nått, det skulle ju vara rosa och det verkar inte lika inne nu som svart... hahah :P
Jaja Efter det så stormade vi ut till sandviken igen och så skulle jag även få hinna göra mig klar innan Dopet för lilla melody :) vi kom sist av alla till kyrkan ( men fint folk kommer alltid sent ;)) När vi väl var där kunde man andras ut lite och ta det lugnt en sekund.
Dopet var jätte fint, Melody var lycklig och Hälsade glatt på alla när vi först kom ut i kyrkan.. :p
Desirée stod nästan i tårar vilket hela publiken gjorde i vart fall.. Jag trodde själv inte jag skulle tycka det var så jätte speciellt, eftersom man inte så så väldigt kristen av sig ( om jag får erkänna det nu när jag precis blivit gudmor jag vet inte ? haha ) men det var riktigt fint, och mysigt. Kunde inte ha blivit bättre :)

efter så blev det fika i en liten stunga neranför kyrkan, vi hittade inte dit först så stod ca en kvar och ringde runt men ingen hade mobilen på.. haha tills sist fick vi tag på matte och ledde vägen ^^
Det var super mysigt! Dom hade dukat så fint, och med massa kakor tårtor och fina saker.. Desirées mamma är likadan som Dessi Eller tvärtom kanske man ska säga ? Lika kreaktiva och uppfinningsringa :)
Ja så det blev en massa fina och paketöppning, men mellis blev lite trött på att öppna paket tror jag så hon slocknade av efter en stunds gnäll ;) sötnos.. hon fick jätte mkt fint i vart fall :)

Jag hoppas att jag kommer få lite Bilder av dessi men annars om ni vill se nu kan ni gå in på hennes blogg ju bara =)

Sen när vi var klar med allt dopande så begav vi oss hem till dessan och andreas :)
Äntligen fick jag äta MAT! haha jag var sjukt hungrig och hade bara fått fika- det är inte bra att äta sig mätt på fika :p så vi gjorde köttfärsås (påburk) och makaroner,  Me LOVE!
vi var bjudna på 20 år fest på kvällen, så vi var egentligen redan sena dit med.. men det fick vara som de var. vi käkade gjorde och klara och sen åkte vi hem till Anna Berg som hon heter :)
Jätte rolig kväll! har nog aldrig haft en sånn rolig tjejfest någon gång.. jag är inte så mkt för tjejfester tycker det ofta kan bli lite mkt :p haha jag vet inte
Och det var lekar med på festen, något jag brukar ogilla i vanliga fall.
Men det var grymt kul! Sen fick vi åka limmo till krogen ;) haha
Men återigen, sandvikens stad är inte mkt att hurra för när det gäller utgång..
Så nu är det nog slut provat med det.
Fast annars så hade jag en toppen dag och en toppen kväll! Tack och bock för det :)

Hah så nu vet ni grundligt ochså vad fan jag hade för mig :p haha Men men så fick det bli,
jag har lite tråkigt det är väl därför som jag skriver så pass mycket som jag gör ^^

Det serverades gellé shots... ;)


och det lektes på hög nivå!


ja tjejfest skrev jag, men födelsedagsbarnet och en till hade sin
pojkvänner med :) så det räknas inte riktigt ^^








ja det var massa skojj, det finns nog tusen bider till eftersom jag absolut inte var ensam om att ha kamera!
haha men om man får se dom är en annan fråga.. ;) nu ska jag äta lite frukost tror jag eller städa och pyssla lite..
jag tycker inte jag har fått den här ritkigta julstämningen än..! den vill jag ha nu.

Puss & Kram


Postat av: - Desirée Serung

ååh vad fint skrivet johanna , kul att läsa om våran hektiska dag ;( <3

2009-12-10 ♥ 02:48:15
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances