Måndag! ..

Jag vet att det är måndag,
men har tänkt hela dan att det är onsdag.. ?
Vet inte varför :p

Idag har jag vart ledig, riktigt skönt!
så har tränat (äntligen) och strosat på stan, med underbart musik i öronen helt själv, kan tycka det är underbart ibland! så inhandlade papper oh utstyr till julkort för flera hundra.. haha! så har sysselsatt mig själv hela kvällen med att göra julkort :) och pratat med elin och mamma på skype =) har haft en härlig dag måste jag säga, det kan vara skönt att vara för sig själv ibland :)
Key har vart på upplärning på nidarvoll (inte min andelning) och det verkar ha gått bra för honom, så hoppas det går bra imorgon med och att han får lite tider där framöver nu :)

Jag är inne i en mysperiod / depperiod, lite svårt att förklara, hehe men lyssnar på sånn här underbart mys musik, som egentligen är lite deppig säkert, men det gör mig inte så mycket..

Själv så förstår jag inte att jag kan roa mig med att sitta i timmar och pyssla, klippa skriva och dona, det är lite ofattbart att jag tycker det är roligt! men så är det, jag tycker om det :) i vart fall nu när jag orkar ta mig tid, när jag inte har hundra andra saker jag egentligen vill göra, som när man är hemma, då vill man helst bara flänga runt och göra allt och inget samtidigt. Jag tänkte på det i dag, att jag väljer att bo här, när jag har alla mina underbara vänner hemma (ni är så gulliga som hör av er och är allmänt skitsöta det uppskattar jag mer än ni tror!) men så vet jag ochså att hemma kan jag inte jobba som jag gör här eller trivas på jobbet som jag gör här, och då kan jag inte spara pengar för att dra iväg och resa. Därför tycker jag ju självklart att alla ska flytta hit och bo här med mig! ;)

Vi satt igår och tittade på resor, jag vill verkligen utomlands NU! men det kommer få vänta ett tag till.. I alla fall, på jurdenrunt resor, man väljer en resa med ett antal länder och flyg imellan, det är inte så farligt dyrt, men så ska man ha fick pengar med såklart. Men jag tänker att om ett år, i december nästa år kan man fan åka på en sånn resa Lätt! och det vill jag!! mer än något annat :p Därför ska jag jobba arslet av mig så jag kommer iväg :)
Men i sommar så vill ajg ändå ha lite roligt med, åka på ett par festivaler i vart fall och åka runt lite på det jag vill! Men ändå jobba här när det inte händer nå roligt. Men jag älskar ju sommaren och vill vara hemma mest möjligt! Måste köpa mig en bil så man kan åka fram och tillbaka så, Jag har lessnat som fan på tågen!! och flyg är ju rätt dyrt.. så jag ska samspela mig med carolina tom och samuel i sommar kanske ;) brde funka rätt bra ju!

jaja nu bara skriver jag om massa strunt! sluta läsa! haha

Nu ska jag sova =) god natt mina sötnosar! jag saknar er hemma <3 Pusspuss



En underbart härlig låt <3 Finns även på spotify, även där lika bra! Njuut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances