Lite julmys :)

Jag har en massa bilder att bjuda på ;)
Samuel carolina & Tom var här och hälsade på igår, riktigt mysigt! :)
Dom har en riktigt liten guldklimp! Jag länktar redan massvis tills jag får träffa dom igen när jag kommer hem.
Jag blir bara hemma en vecka, känns som jag inte kommer hinna med allt jag egentligen vill.. Får se jag kanske blir hemma lite längre ;) haha Snuttfröknar.. & älskade vänner såklart, ni står högst på priolistan så fort jag är hemma en tur vet ni <3



Han kämpade och kämpade för att inte somna i Maris famn..
Riktitg envis! Precis som mamma sin.. ;)



Han gäspa och gäspa.. Åt och åt.. och kikade runt med dom största ögonen! Nöjd med livet ;) hihi
Han verkar trivas bra i vart fall :) Lilla strumpen!


han var så vaken hela tiden med!
(kanske för han vägra sova men ändå..) haha
jag sa det med.. för både Melody och Juline tyckte jag sov hela tiden första gången jag träffa dom,
kanske träffade dom tidgare med? jag kommer inte riktigt ihåg just nu, men vet att jag blev jätte glad så fort Juline va vaken då försöke jag hinna med så mycket som möjligt vet ja! haha :p
Melody sov ochså en del första tiden, men nu så är bådra fröknarna vakna vääldigt mycket! Och Melody har ju blivit stoor... :) <3 Melody är Desirées lilla sötnos och Juline är Krillans lilla härlighet! om ni missat det ;p
så jag blev så förvånad att Samuel var vaken en hel massa! :) det tyckte jag om ivartfall, massor av mys tid och fiina kort :)


Det var väldigt kul att träffa Carolina med! det var länge sen sist,
och det kändes när jag såg henne. Det känns inte som det när man sms och ringer varann,
men sen när man ses då inser man att det hunnit gått sin tid ändå sen man sågs sist!
Så det var mysigt tyckte jag att dom tog sig lite tid i all stress att träffa alla här i Norge för att komma hit =) <3


Mari kom ochså hit för att träffa Samuel & Carolina :)



sen behöde som åka såklart.. jag ville inte att dom skulle åka, tyckte samuel kunde stanna här med mig och hålla mig sällskap! :) haha Han var så härlig satt det hade inte gjort mig nått alls :) Men det fick han inte, Carolina skulle promt ha med honom! .. ;)
Men som sagt det är ju inte så långt kvar till nästa gång jag får träffa dom igen =)

Just nu sitter jag hemma och njuter av att jag kommer vara ledig i två hela dagar!!
och det kommer jag vara med ska jag tala om.. jag kan inte jobba hela hela tiden ;)
När ska jag hinna köpa julklappar och mysa lite då?
Så jag kommer ikke ta telefonen dom två närmsta dagarna!.

ikväll har jag bakat, inte pepparkakor.. för jag har ingen kavel.. haha! Dom hade ingen på coop så det får vänta tills imorgon. Ska ner på stan och julshoppa lite,( mest till mig själv tror jag- och möjligen till elin. Sen bäbisarna är jag snart klara med ;) hittat så mysiga saker! )



Jag har bakat muffins med dumle och chocklad i- delade upp de lite..




Så bakade jag snoddas med :)
Har inte smakat på dom än men tror nog dom blev bra .. ;p


Key är nöjd att jag bakat i vart fall! haha, han mumsar i sig han ;p
Jag ville bara baka egentligen, är inte så sugen, men det är mysigt att baka ibland =)
Så ska se till att baka nått att ta med mig till jobbet på julafton tror jag, så man får lite mys där med! :)

Nu ska jag pyssla med lite annat, ut och ringa mammsen en sväng tror jag :) Puss!




Postat av: - Desirée, shoppingbegär & inredningstankar!

Ååh vilken liten sötnos! ;D Jaa min lilltjej har då blivit stor! Sätter sig själv hela tiden, reser sig upp i soffan och sängen nu och kryper som en blådåre här hemma OCH har börjat dra lite i kökslådorna när hon är i gåstolen ;P Tycker att du ska ta och komma hem så vi kan umgås lite ! Saknar dig hur mycket som helst johanna, alla vi tre här hemma! Pussis <3



P.s Dina muffins och snoddas ser über goda ut !!

2009-12-21 ♥ 23:44:45
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances