Lily Allen

Nu sitter jag och lyssnar på Lily Allen medan Key är ur huset.. höhö .. nerå :p
Länge sen nu känner jag, satte precis på min vanliga playlist på spotify och det var fan länge sen nu känns det som!:p
sitter samtidigt och raderar lite kort på facebook, ibland så hatar jag att jag är en kort-människa. Det är ju hur mkt kort som helst! man ser det mer när man ska gå igenom allt! likadant på datorn, när jag kikar efter bilder eller bara tittar genom gamla, det finns FÖR mycket, borde egentligen göra en stor rensning och kasta skit bilder som inte är bra... för jag har ju spart allt. lägger bara in dom på datorn och så glömmer man bort.. haha
så e jag. Men får ta tag i det en annan dag nu är jag lite less på att radera kort det är inte så roligt. :p

Key är och möter upp Ante och Björn som tydligen ska kolla trondheim som jag fattat det, skulle till nån snubbe på adecco imorgon. Jag vet ingenting, det visar sig vad som händer, så länge lägenheten finns kvar efter jag vart hemma i helgen ;) nej då, jag litar på dom..

Så imorgon kl fem ca går mitt tåg hem, hoppas att mammsen kommer och hämtar mig imorgon natt ;) annars så får jag kanske sova hos pappa =)
På lördags morgon ska jag till Carolina och hälsa på dom och deras nya lilla bäbis! :D Samuel heter han :) det ska bli riktigt mys pys! är grymt glad att jag hinner med att träffa dom en sväng nu i helgen med, så det slapp vänta ändå till Januari! Efter jag vart hos dom så¨ska jag och elin ut till sandviken på dop- kl 14 börjar det, så vi måste väl se till att komma ut dit runt tolv kanske ? jag vet inte men jag vill ha lite tid på mig i vart fall! ;) Måste även träna på dikten som jag och linda ska läsa (ihop tack och lov! jag är ingen människa som gillar att stå framför en folksamling och prata... ) det har jag lite tid att göra imorgon på tåget har jag tänkt mig ^^
Efter dopet så blir det fika tror jag och sen blir det en festkväll igen ;) jag kommer spendera all min tid i sandviken, med min sötnöt dessi. Hon blev lite förvånad över att jag skulle stanna kvar verkade det som! men det är ju en självklarhet att jag stannar kvar och allt efter dopet. Sen hade vi ju redan planerat att vi skulle gå ut i hop på kvällen ;) det blir myys myys!! Men jag hoppas på en utgång i Gävle denna helg. skulle vara kul! :D

Jag har även fått mina vakter över jul nu, det känns skönt. 
Jobbar fullt på Nidarvoll, men är ledig nyår!  Så nu mamma får ni pallra er upp ;)
Elin kommer i vart fall den 26 det är skönt :) får vi tad att jul shoppa lite och mysa en stund, ha en egen liten julafton här i Trondheim!
Nästa år tror jag att jag ska vara hemma i vart fall.. :p vi får se vart i livet man är då ;)
Men det skulle vara mys att fira lite med Carolina! vi hade planer på det i år, men jag bestämde om mig och blev kvar här över julen.. lite tråkigt men det kommer ju fler jular <3
Bonden ska för den delen se till att jag får åka gratis med lastbilarna mellan gävle.trondheim. Han skrev näsan rätt ut när han hörde att jag satt och åkte tåg hela tiden:p mena på att det skulle han ALDRIG göra, för dom är dålig blabla jag vet inte riktigt. Skönt i vart fall om jag får det för då blir det väldi billigt ju :)

Så ligger allt och ingenting till för tillfället. Tror det inte är så många som orkar läsa genom allt detta ;p Skulle inte jag gjort i vart fall, men jag är en lat människa jag med.. hah
Ne nu ska jag äta pepparkakor tror jag.. jag tror vi har ätit upp halva burken redan idag om inte mer!? haha men det är så gott! Te och pepparkakor...mmmm.. :)



puss och kram på er sötnosar! hoppas ni har det bra hemma! juste vi har snö här med nu! vet inte om jag nämt det än, riktigt jul mys väder :D pusspuss

det är den här lilla älsklingen som jag ska få

bli gudmor till.. <3 Ååh jag är så glad! :)




Postat av: krillan..

Skulle ha vart roligt om du hunnit med oss också ..

2009-12-05 ♥ 14:14:59
Blogg: http://krillankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances