Jobb..

jag var egentligen ledig idag,
men så ringde dom fån jobbet och fick inte tag på någon till natten så jag hade inte hjärta att säga nej..

Var på lite julshopping med Tonje idag, men spenderade mestadels av tiden på vivaldi .. :p haha
det var mysigt ändå, massa folk man kände igen från frakken och så när ja jobba där,
så dom satt och drack öl och myste, men så fick jag reda på att jag skulle jobba så jag blev inte så långvarig,
behövde ju sova en stund med tänkte jag! men fick bara sova en timme sen gick det inte mer.
Så jag hoppas det går bra i natt ändå :)
Sen hoppas jag att jag slipper jobba min kväll imorgon.. men om det inte blir så måste jag tänka att det blir engar pengar..! haha

Pratat med Elin Melinda och Desirée ikväll med!
Vi ska med på studentkrysningen deras!! :D haha Kuul kuul!
Pratat med Melinda om att kanske jobba i Spanien eller grekland isommar ;)
ska se vad som händer och sker! ;)

Nu måste jag till jobbet! Puss & Kram <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances