HEJ HEJ

Vill börja med att skriva att jag hoppas ni haft en fin jul :)
Att ni hade det mysig hemma med nära & kära, fick dela ut massa härliga julklappar och äta god mat! =)
Själv var jag här i Norge i år igen. Det gick bra, lagade lite egen julmat på dagen och fick lite julstämning tyckte jag, sen jobbade jag kväll från 15-22, det var mysigt med måste jag medge. Fick äta årets första ribbe ;) haha mums!
Ingen julskinka än dock, men jag förväntar mig att den väntar hemma hos mamma den 4 Januari, annars blir jag besviken! ^^

Julklapp från Comfort :)

Jag tog bort allt jag hade skrivit, tycker inte att det var något jag behövde ha uppe på bloggen ;p
Fick ur mig lite agg i alla fall, det är skönt att skriva av sig ibland ! ;)
Nu så e jag på jobbet, pratade med Elin nyss som vaknat upp, fortfarande yr efter gårkvällen travolter hörde jag!
Bara hon inte yrar bort sig på väg till tåget så är jag nöjd! :)
Insåg även idag att butikerna har inte öppet förns på måndag! :/ det ingick inte i min plan jag som skulle ordna en till liten julklapp till Elin.. får se hur jag löser det !

Nu ska jag fortsätta jobba lite grann :)
Puss & Kram på er ! <3

Postat av: - Desirée, shoppingbegär & inredningstankar!

ååh vi åt också ribbe på julafton ;D

2009-12-26 ♥ 22:07:32
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances