Go morrn!

Va trött jag är ... Har börjat vara uppe på kvällarna med, la mig runt halv två i går,
det är inte likt mig! haha Eller jag har väl mina perioder, men måste vända om nu för ska jobba dag i helgen..
Ikväll har jag jobb 15-22 det är rätt skönt :)
Men är seg i huvudet, min jävla förkylning släpper aldrig! Blir galen snart

Jag har inte tänkt göra nått alls innan jag ska jobba.. fast kommer säkert behöva gå till äffärn, juste hade jag glömt. Va tråkigt jag som trodde jag fick sitta här i min pyjamas tills jag skulle börja jobba.. :p haha
Nene så blev det inte.

ÄNTLIGEN hittade jag bilderna på kameran med !! dom har ju inte gått att lagt in på datan, men så raderade jag massa kort från den nu så hittade jag på dom! jäkligt skönt tycker jag =)
Så därför istället för att skriva ett mils långt inlägg bjuder jag på lite kort sens elin var här typ =)
Har ändå inget att skriva om alls för tillfället, jag har sånt blandat humör idag, är glad, fast ochså jäkligt arg. vet ej varför...









Vi var och fika med Tonje då när elin var här,
men har ju inte kunnat lagt ut bilderna innan :p












key är duktig och lagar mat :p haha
Blivit en riktigt hemmafru! ;)
Men nu har han fått jobb , ÄNTLIGEN! hehe


Imorgon ska det inhandlas en ljusslinga till julgranen! Mysmysmys


Ne nu ska jag göra mig klar för jobbet.. :)

Jag saknar dig Emeli! men snart så ses vi hoppas jag,
blir väl en resa i Februari om allt går som planerat! :) <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances