alla e lite off!

det händer inte mycket på bloggarna just nu! ingen uppdaterar, baara jag ;) haha nej då :p
Det är väl jul mys på hög nivå antar jag :)
Själv så jobbar jag just nu, men det är lugnt och skönt, haft en riktigt härlig morgon! :)

Tror jag kanske ska till stan efter jobbet. Vet inte om jag orkar än men det visar sig. Har även lärt mig skriva svenska bokstäver på datorn haha Men det e lite drygt.. :p
juste nu är julgranen fulländad med ljus ochså! ska visa bild sen =)
Ne puss på er ta hand om er hør av er ibland och mys sønder er nu med pepparkakor och allt därtill ;) haha PUSS


Postat av: Anonym

Jag saknar dig älskling . <3

2009-12-12 ♥ 14:45:35
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances