Trøtter

Jag har sovit hur bra som helst- men ær fortfarande trøtt. bli væl så nnær man sover før længe.
nu ska jag bege mig uppåt, dricka en kopp te och mysa lite- vet inte om jag kommer gøra så mycket i dag innan jag børjar jobba- tror inte det.
Har træningsverk i benen och rumpan i dag i vart fall! Guud alltså, backarna ær ju otoliga, jag gick in till stan i går och så gick vi till jobbet før att hæmta carro, det tar typ lite mer æn en halv timme till stan ocg ca 20 min till jobbet.. så det ær ju inga långa promenader så, men åååh.. haha
Jag kommer ihåg sist vi kom hit, då kunde jag knappt gå andra dagen før det gjorde så ont! men då bodde vi på ett berg med, och læra gå en mil från bussen.. ;p

ne nu ær jag te sugen! Puss och Kram :)

 hihi :)

har inga andra bilder att ladda upp ju,
och sen ær dom så søta ihop!
jag ska ta massa bilder med sytemkameran har jag tænkt.
før den tog jag med mig hit, har inte anvænt den på jætte længe !!
så ska jag ta fina bilder hærifrån så mait kan få se lite hon med ;)

PUSSPUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances