Söndaag

Igår fick jag låna morfars bil- så jag passade på att hälsa på Krills i Forsbacka- mysmys ;D
Sen så insåg jag att det blev mörkt på kvällarna nu... Inte lika kul! haha :p
Så jag åkte runt nio därifrån och hämtade erik i Norrsundet och då var det verkligen kolsvart! Läskigt eftersom det var första gånen jag körde i mörker, plus att jag var helt själv :p men det gick bra =)
Var bara grymt trött när vi kom hem igen.

Idag så var jag ut till Mormor och Morfar runt 10, alva sov hos dom inatt så jag myste lite med henne sen åkte vi in till stan och hälsade på mamma och så. Var väl hemma igen runt två med godis och lite mat =) Eftersom det är söndag och vi aldrig lyckas hitta på nå roligt så förberädde jag mig på en hemma kväll :p
Nu ligger erik och sover i soffan, jag vaknade nyss själv.. haha så det blir absolut en slappdag ! Skönt ibland det med^^

Imorgon så ska vi tvätta! vilket verkligen behövs. så ska jag försöka åka till Valbo(JUSTE) det här har jag glömt bort, haha jag hittade ju en resväska på Coop i valbo som jag verkligen skulle behöva köpa, så ska försöka göra det så fort jag kan =) Satt jag kan packa lite iför Torsdag, måste försöka ta med mig en del nu tror jag..
Vet ju aldrig hur det blir heller, jag kanske kommer tillbaka i November, Vem vet? :p jag tror jag inte jag klarar av att bo själv i Norge- men jag hoppas hoppas att det är någon mer hemmifrån här som har lust att komma :) Det löser sig säkert, vi får see :) hihi
Nu ska jag hitta på nå annat- väntar på att Emeli ska komma in på msn så vi kan prata lite om det blir någon resa eller inte jag vill VERKLIGEN DET! :p <3


Puss gumman, skulle vara så underbart roligt om resan till dig blev av!!
Saknar dig massor. Fast än det känns som du nyss vart här <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances