Solskeen!

undrabart! synd bara att man jobbar.. haha
först har jag en del att ordna med och Kanske hinner jag med en stund ute i solen innan jag ska åka på bussen halv ett... :p
Måste vara uppe i tid då ju !
Imorgon ska jag jobba mera.. sen köra - fika med krillan - åka hem till mamma - och hinna träffa erik ;p Innan jag måste sova för jag jobbar ju dag på onsdag med ;) haha Fullt upp,. trööök. men men :)

PUSSPUSS :D





babe, du sover för mkt för att jag ska hinna träffa dig!
haha se till att vara hos mamma i morgon eftermidda/kväll!! Puss puss love

Postat av: Victoria

Hej gumman :) Vad sägs om Torsdag? jag slutar kl 16.00, så efter det skulle passa mig perfekt :) Puss love you

2009-08-04 ♥ 10:50:28
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances