sol sol :)

Har preics vaknar, skickat sms till Elin och hon är på G hitåt :)
Vet inte vad vi ska hitta på, men nått ordnar vi upp! :)
erik är och jobbar ute hos mamma sin- kommer hem till kvällen =)
ska ut och köra med pappa ochså i dag runt fyra. yeye Nu har jag hållt på länge noog med mitt körkort.!
Nu måste det ta och ordnas upp  minsann! ;p

tänkte visa lite mys bilder från trodheim på mig och carro :) <3

fika mys =)





haha- men kan ha roligt med en kamera =)

Mera fika mys ;)











Bakklandet :) så mysigt!









MUMS!

Yes de va det ;p
Nu ska jag göra mig klar lite =)
PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances