Mys Lördag =)

Ska snart äta lite frukost och så där,
sen kommer mormor och hämtar mig & Elin - men Alva :)
Så ska vi ut till dom och äta mat och mysa :)
Alva ska få gå trollstigen eller vad de hette ^^
Så jag ska nog ringa och väcka Elin snart om jag inte hittar på nått att roa mig med tills kl tolv.. :p
Erik jobbar i dag med.. ändå tills ikväll.. :/ Trååkigt!! Men måste ju jobba och tjäna pengar.
Så jag hoppas på att jag får låna mormor och morfars bil i kväll så jag kan hämta honom och lite så :) hihi Hoppas de =)

Yes lite om i Torsdags då? :)
Jag har en massa massa bilder, men orkar inte ladda upp alla... :p
Vi åkte till stockholm för att gå på Grönan.. vilket var stängt!
Öppnade kl 15, så det fanns ingen tid, vi var där typ elva... dum som man är kollade man inte upp det innan! hehe
Ja vi gick på stan i stället =) och tänkte shoppa upp pengarna ;p
Men jag hittade NADA! Kom hem med en typ platt påse från lagerhouse! ! :O haha
Jag fattar inte, brukar komma hem med hur mkt kassa och grejjer som helst när man vart i och shoppat i stockholm, till och med löning ju!! men icke.. :p jaja =)

På kvällen var vi ut på slick ;)
Desirée Elin Julia Emeli Matte Jag (såklart) och Tobbe? Om jag kommer ihåg rätt :)
Mysigt mysigt
^^










Skål! ;)
Nu ska jag mysa med Elin som redan letat sig hiit :) PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances