Jobb 15-21

Nu ska jag gøra mig klar før jobbet.
Ser fram emot det, men inte att gå dit!!
haha det ær piss regn och det tar i vart fall en 20 minuter att gå!
Inte liksa trevligt.. men nær jag jobbade i onsdags kvæll var det så lungt och skønt!
En helt annan sak æn att jobba hemma, dær man springer runt om en stucken gris tycker jag. :p haha

Yes så e de.
Har vart och fikat med carro en svæng i dag igen-
på blåbær, och druckt typ glass shake, rikigt gott!
så det var soligt nær vi begav oss in till stan, men det ændrades tvært.. :p
så nu måste jag byta till varma gos klæder innan jag går ut!

Vi har tagit massa mys bilder med, men dum som jag ær så har jag enbart packat ner kameran.. ingen sladd alls!
ær så van att bara behøva stoppa in minneskortet i datorn ja. Men men :) jag får leva utan dom en stund, carro får lægga in sina :) Tycker inte om att skriva utan bilder, hehe Dom ær så mkt mysigare æn bara en massa text! **

Puss & Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances