hohjio

nu sitter ja och æter frukost. :) ska snart børja gøra mig klar- carro kliver væl upp om ett tag :)
och tamme fan jag får ju skylla mig sjælv men- som sagt.. spindlarna!!
det kom en krypandes upp før tæcket inatt! Tack och loov sov jag inte, och inte kunde jag det efter de heller.
fick ju lov att springa o hæmta papper och døda skiten, men sen satt jag bara och letade efter fler, hahah!
Vet inte rikigt nær jag somnade, men den væl væl runt två. Trøkigt ska ni veta!

Pratade med Emeli igår med på msn..
Vi har ju planer på att åka och hælsa på henne!! :D
Måste bara se till att få lite pengar først :)
men det ska løsa sig! jag vill så jævla gærna!
Hon har semester de två sista veckorna i okt, men vill att vi kommer
innan det, alltså andra veckan i okt.. har kikat lite efter resor och det finns før typ 5 tusen / per person.
Så jag hoppas på att få lite pengar nu snart! :)
i mitt huvud ær allt redan klart och bokat, men ..

 hihi lillhjærtat
satt sånn ær det! mot spanien i oktober :)


Mys med Carro <3
inte långt kvar nu innan dom flyttar och allt!
søtnosar, dom kommer få dete så bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances