Hejsan hejsan

Just nu sitter jag i min lilla boning hær i Trondheim och har det bra :)
Carolina och Tom var så gullig att låna mig deras dator- så jag har lite att pyssla med en stund :)
Annars så ær det ju bara ett rum liksom.. :p
jag bor just nu i ett fællesboskap (heter det væl?) men mitt rum blev upptaget nær jag satt på tåget hit... :p haha
så dom som har sjælva huset rensade ut ett rum i deras kællare som jag bor i ;)
Det ær jætte fint och bra, lite tråkigt bara att behøva gå in genom deras ingång och ha maten min i deras kyl och allt- men som sagt- dom ær inte som vi hemma i Sverige. Det ær ingen fara før dom alls, jætte snælla och trevliga. och jag får bo så længe jag vill, tills jag hittar nå annat som jag vill flytta till :) så det ær jætte bra!
just nu ær jag bara hær en snabbis, och åker hem igen næsta tisdag. men fått lite jobb och så så man håller sig sysselsatt :) ska væl kika runt efter lite altenativ att flytta till- men har ett på G så får se hur det blir :)

Puss & Kram så længe :)


hær har vi den lilla primadonnan :)
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances