Hallå?

Jag har nog aldrig vart så hät trött?!
Jag är inte vaken än känns det som-
jag villbara få lägga mig igen om somna om, guud så skönt det skulle vara!
Och så är det jätte kallt, så jag tänker ta min jacka i dag och då vet jag att när jag ska hem kommer jag bli irriterad på mig själv eftersom jag måste släpa så mkt.. :p hehe men skit samma det är svin kallt!
ne nu måste jag piggna på mig lite och dra mig mot bussen om ett tag :)
Puss!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances