Älskar vädret!

helt jäkla underbart :)
Nu ska jag packa mina sista saker, sen beger jag mig till trondheim =)
Äntligen får jag träffa Carolina och se hur hon mår ordentligen och bara mysa runt!
Hoppas det är lika varmt och skönt som det är här bara ^^
Kommer även få sitta och vänta två timmar i östersund.. så skulle vara skön med solväder så jag kan sitta och mysa i solen för mig själv :p
Nu ska jag väcka Erik lite, så jag hinner pussa på han innan det bärs iväg :)

Pusspuss Kramkram!

haha ;) Gullhjäran ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances