24/8, Måndag

Yepp,
har hunnit med lite i dag redan =)
Vart på stan och handlat kläder till Alva, hon har fyllt år :)
Köpte jordgubbar och glass och gick hem till Sanrda en snabbis =)
Myste lite i solen med henne innan pappa hämtade upp mig ohc vi körde runt en sväng-
åkte och handlade och lite sånnt :)
Nu är jag hemma igen, håller på att lägga in lite bilder på datorn som ska laddas upp här :)

Ska snart i väg en sväng till, blir väl inte borta allt för länge- men vad ska man senare hitta på?
Elin började i skolan idag ;) hihi vi funderar på grönan på torsdag! yeey :p haha skulle vara grymt kul =)


mys unge, " nej inga kort johanna!! " haha ;) PUSS




igår var jag ochså förbi en snabbis, hinner inte med så mkt mer vad det verkar! haha :p
men det ska väl ordna upp sig nu hoppas jag ;)

Elin har jag ochså hunnit mysa med =)


har börjat använda vår kamera igen, den har legat orörd ett tag nu.. inte bra! ;p



Så nu ska jag bege mig! :)
Puss & Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances