sånn ja!

Nu så är jag hemma igen!
Har vart ute och gått långt ska ni veta!.
Missade Idol med insåg jag efter att klockan var typ nio..
Men men vi tar hem de !

Ja men som sagt, vi åkte till Åre i dag och handlade lite mat :)
Skulle egentligen bara vart hemma gått till stan för det var riktigt fint väder, och tagit det allmänt lungt. Fixat och donat med det som behövs men så blev det icke!
Harry kom ner och frågade om vi ville åka över till Sverige, och gärna de. Mysigt och roligt
Super fina vyer men inget blir lika bra på bild.. tråkigt!
Men vi fick i alla fall hem en del :)
Erik blev hemma för han var på intervju hos frakken, så nu ska han börja jobba där med! :D hehe roligt ^^

 underbart fint var det när vi åkte dit i solskenet!

 Gullfian som satt i bak och mös :)

 Åre! Inte en så fin bild men men .. :)

    Vi åt efter vägen tillbaka, ett mysigt ställe!




Kolla fjället om det syns så bra nu vet jag inte, men det var otroligt vackert ska ni veta :)

 Sen kom vi hem till denna sötnöt, som städat och gjort fint, samt fått jobb! Jätte roligt!
Har även som skrivet pratat med Desirée idag, en av mina pärlor! <3 Så nu blir det stor planering om hur var när hopn ska pallra sig hit ;) Skulle vara helt otroligt roligt!

Har även skrivit ihop två önskelistor under den tid jag haft det tråkigt, kanske låter osannolikt att man har tid att ha tråkigt men i bland så, inte ofta med de händer...  ;p Så dessa kommer uppladdas inom en framtid jag ska bygga på dom bara för att informera:) haha tyckte det var jätte roligt att göra, länge sedan jag faktigst önskade mig saker, inte bara pengar!
Men nu ska jag ta och sova snart. Ladda upp lite bilder på bilddagboken med tror jag sen gå och lägga mig, har en långa dag framför mig i morgon!
God natt och sov så gott <3

(Synd att du sov stumpan, åk till mamma din på torsdag ? Jag börjar 12:30 då.. och skriv mess satt jag vet att jag kan ringa! pussis )

Puss&Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances