Pankaka!!

Haha jag vet inte om det blir några pankakor idag, det visar sig.
Just nu orkar jag ingenting har legat och läst ett tag nu, vaknade kl 16. riktigt skönt!
Jag och Carro har sagt att vi ska ut och gå men jag vet inte om jag orkar, är grymt seg i huvudet..
Erik har legat och kollat på film tills nu i sängen ute i rummet, lite putt tror jag men jag är föär trött för att orka. Det löser sig själv.
Jag tog mig orken att ringa hem för en stund sen. men ingen var hemma! hehe..
Så jag försöker väl senare om jag känner för de ;)
Skulle vara kul att prata lite på telefonen med vännerna mina, men ingen har hemtelefon och jag kan inte ringa annat. Jobbigt jag saknar dom..
Ne nu får jag se vad som skrer.

Hadet bra
Puss&kram


(studentkryssningen...!!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances