Myskväll!

I morgon ska jag göra ett ordentligt inlägg om kvällen,
har lagat jätte god mat!
Var ner på stan och köpte en färsk fisk! Och gud va gott allt blev =)
Har inte lagt in bilderna än, men tänkte att carro kunde få göra det nu.. Snuttrullan min ;)
för jag är väldigt trött och vill få min skönhetssömn innan morgondagens travolter ..
Ska jobba, men börjar inte förn 17 ! :) sen ska vi ut på kvällen med personalen på hotellet, de ska blir riktigt mysigt! :D

Men god natt och sov så gott så höres jag i morgon  :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances