Jag är lite dålig på det här :p

Sitter inte jätte mycket vid datan och när jag gör orkar jag inte alltid blogga :p
just nu så har jag slängt in en masik tvätt, diskat och plockat lite granna..
ska duscha snart och göra mig klar, sen så ska vi gå in till stan, prata med Selva som är chefen på hotellet, och få reda på vart det är vi ska servera i morgon! spännande... .:p hoppas det går bra i alla fall !
ledig i dag och det känns väldigt skönt! har jobbat natt hela helgen och var ruskigt trött igår.



Jag och Carro jobbade i hop i söndagsnatt ;)
det va riktigt roligt faktigst och jag va inte alls trött som jag brukar!




vi möblerade även om igår! inte nå bilder på de än tyvärr
men det kommer väl de med ;)



Igår när jag låg och sove eftersom jag jobbade natten så fick carro och erik sms från harry och mary om att åka i väg på en biltur och kolla runt lite.. Jag blev ganska så avundsjuk när jag vaknade och dom hade åkt runt massa och fått käka lunch och myst hela dagen träffat massa folk och så, skit tråkigt att jag inte kunde vara med på de.. men men
det kommer väl fler gånger!



Japp. ;S
Nu ska jag tvätta av miig ! hehe
Puss&Kram! <3 

Postat av: Desirée

tack gumman fast den bilden är ju sedan sista april hos anna ! ;D nu ser man ju ut som en köttbulle ;P men du dock är fortfarande precis LIKA fin ! ;D pusspusss

2008-09-18 ♥ 23:24:16
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances