Hemma, men ska iväg igen!

Hejhej!
Har precis kommit hem från jobbet, vilket har gått jätte bra :)
Carro jobbade med, fast på en annan avdelning. men vi sågs lite då och då ändoo :)
Nu sitter jag och äter cashunötter ( Inte den blekaste hur de stavs! ) som erik inhandlat, mumsigt ;p
Sen så ska jag ta halv elva bussen in till stan och stå i garderobeln tills kl halv 4 i natt!
Hoppas det blir roligt =)
Lite jobbigt att behöva ta 4 bussen hem med massa fulla människor.., men jag hoppas på de bästa! :)

Ne nu måste jag dricka någonting, kolla mig i spegeln satt man ser Ok ut, pussa på Erik och sedan bege mig!
Hade bäst Puss&Kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances