hemma igen eller hur man säger.. hihi

Kommer ett inlägg lite senare !
Har handlat mat och lite annat nödvändigt..
Tagit lite kort och ätit :)
Pratade med Dessi och nu hoppas jag verkligen att Du kommer snuttrumpan min!
Roligt var det att prata med dig vännen <3

Försökte ringa sandra ..... men icke. ! ;) Men erik sa att du hade testat ringt sen, men då hade jag kommit till norge. Tröök!

Puss puss ska ut och gå en sväng nu. hörs senare <3

Postat av: Anonym

Ja jävla fan jag sov när du ringde :( Misss you

2008-09-30 ♥ 19:38:20
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/
Postat av: Desirée

jaa det avr kanon mysigt att prata med dig också vännen! kom hem så sent från mormor mamma och allihop men imorgon när jag vaknar ska jag kolla på tågresor iallafall ;) hihi! älskar dig pussis <3

2008-09-30 ♥ 23:33:47
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances