hejhej!

Jag gick upp kl 7.45 i dag och tog mig in till stan ganska fort,
för att gå på arbetsintervju för Manpower. Riktigt roligt!
Så nu ska jag jobba för dom med, man blir inringd som vanligt extra fast nu blire till att åka runt på massa olika ställen man aldrig vart på förr! Lite jobbigt att det ochså blir inom vården skulle helst sluppit de men men..
Ska ju även börja på Frakken i helgen, stå i garderoben där :)
Kommer sntagligen få fasta helger, varannan !
Så denna helg blir jobbig, jag jobbar på Boendet och sedan på frakken på natten!
men det kommer ju inte blir jämt så det borde gå hoppas jag!

i dag är vi lediga allihopa, jag är jätte trött och vill bara ligga i sängen men dom andra två bestämmer att vi ska städa. jag ska göra det sen lägga mig i sängen resten av dagen och bara läsa, mysa och sova!
Annars trivs jag väldigt bra här, vi bor litet och de kan blir lite påfrästande men det blir inte så länge!
Jag och erik ska stanna längre, och vi får se hur länge det blir beror på hur de är med skatten och så, mamma skulle kolla upp det ordentligt åt mig :)

ne nu måste jag sätta fart innan jag får skäll  ;p


Puss&Kram    





Postat av: Anonym

det går så bra för dig gumman :D jag skicka sms igår men blir inge leveret ;) I misss yoou tyo like hell :D <3

2008-09-25 ♥ 20:05:15
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances