hej, nu ska jag sova .

jag säger bara fyfan vilken morgon!
natten har gått helt okej, det var ganska lungt på jobbet men jag lyckades ändå hålla mig vaken.
men nu på morgonen har jag stressat så mycket att jag just nu mår skit illa! har ont i magen och vet inte om jag kommer kunna somna.. Så tänker nog sätta på en film eller nått och kanske försöka få något i magen.
sen ska jag ut och jobba i natt igen!
men nu hoppas jag verkligen att det är folk som vart där förr som jobbar! inatt var jag den som var mest van!!
och jag har vart på stället i EN vecka, jobbat 1 natt, höll på att dö när jag fick höra de igår när jag kom till jobbet. fyyfan jag vill inte jobba mer natt..
skämdes när jag skulle ge rapporten för en stund sedan, eftersom jag inte vart på dom avdelningarna så mycket på hela natten för hon skickade upp mig hela tiden :S
jag är för snäll har jag insett inatt. jag ska göra som jag tror och tillo med vet i de här läget är bäst, men ja vad ska man säga. dom klarar sig väl ändå nu i dag dom har de lungt.
skit samma. nu måste jag föröska sova! Puss&Kram



hemlänktan har jag som toppen över i´t med. men de går väl över, allt löser sig!

Postat av: Anonym

I misss you my babe .. <3<3<3<3

2008-09-15 ♥ 19:32:28
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances