God morgon..

Nu har jag vaknat till liv igen.
Men jag slutade halv två! Hade missat att frakken hade skickat mail till mig om att jag inte behövdes igår kväll.. :/
men i alla fall, jag gick dit och fick lite upplärning. Tyckte det var konstigt att han kontaktede mig på mailen, han visste att jag skulle jobba hela helgen och bara gå från de ena till de andra. men men!
i kväll ska jag tydligen vara själv första timmen i men hoppas jag missförstod honom! Och sen jobba till stägning.. Fick en långärmad tröjja med som det står frakken på ;) haha
ne men får se hur de går i kväll då
Nu ska jag ut och traska!

Puss&Kram <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances