Go kväll :)

Idag så har jag inte sovit mycket i dag efter att jag jobbade natt, vaknade kl 12.
så nu är jag jätte trött!
Vart på stan och donat lite, pratat med killen på Frakken ( en nattklubb som jag sökt till,)
ska på intervju i morgon, erik med! och carro har redan fått jobb där, !
skulle vara kul om man fick allihopa men vi får väl se. skulle även vara jobbigt om bara dom får och inte jag.. Carro har fått fasta helgen, torsdag fredag lördag, 22- 03, tänk att sitta hemma ensam varje jävla helg.. :/
men de löser sig!..
nu jobbar jag onsdag, fre.lör.sön. på boedet! de är bra, och på torsdag ska jag även till manpower och prata med dom..

och nu kom Harry in, han vi hyr av. och sa att han pratat med ett fabrik som ska utvidga sin firma och han sa att va alla va intresserade, för dom skulle tydligen behöva mycket nytt folk från nästa månad! får se.. :) Många bollar i lufen ! nästan lite för många snart. men man får väl begränsa sig lite..

Pratade en snabbis med emeli nyss, skönt att höra henne även om de bara va en kortis!
Ringde även Sandra! (men du svarade i fickan och jag kunde inte ringa upp) :/
hehe jaja får ringa igen! :p

ne nu ska jag vila mig en stund, orkar inte vara vaken! :p

      



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances