Bara massa jobb! Skriver inte om nå annat..

.. känns det som!
Och så är det nog. de ändå man gör är typ att jobba eller tänka på jobbet
Jag är ganska stressad i kroppen just nu bara för jag har så mycket olika saker för mig.. inte så bra, fast det är roligt att testa olika saker. Sen är jag orolig över sakkekorten och D-nummren, massvis av saker. Har inte så mycket ork kvar i kroppen längre, orkar inte ens ringa hem just nu! orkar inte prata i telefonen.
Men i morgon så ska jag sova när jag kommer hem kvart i åtta, (går ut natten ikväll, Carro med fast hon ska sitta vak.. ) då ska jag sova hela dagen sen ska vi gå och handla för att göra pankakor och ha riktigt myskväll men filmer och godis ;) Seen så ska jag fan vara ledig på tisdag ! bara lugna ner mig lite, blev lite mycket i helgen kanske, fast det va roligt! Och jag får nog förvänta mig att det kommer blir sånna här helgen kanske två i månaden.. men det får gå! Jag är här för att jobba och tjäna pengar sen kan jag vila upp mig utomlands i tre månader ;D

Nu ska jag titta på sista biten av parlamentet och mysa en liten stund med erik innan jag beger mig iväg igen!
Hade så bra alla där hemma, ni får gärna höra av er eller bara skriva en komentar så man vet att ni lever fortfarande!
Alla är mycket saknade <3
Puss&Kram

  Dessi... ;)

  !!!

  haha bejbs ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances