Tjohej! :)

hemma från jobbet, "va?! är du! " jaa det är jag roligt roligt.
men jag är sliten och trött. Men det rör mig inte just nu, för om jag ska hålla på och tycka synd om mig själv och föröska sova varje stund jag har ledigt kommer jag att dö i Norge, vilket jag inte planerat! ;p
ne nu så ska jag och Erik bege oss till affären och köpa jäst... ska baka bröd! haha
jag har aldrig gjort det förr men Erik vill och jag antar att han kan.. om inte så lär vi oss.
Funderar på om jag borde åka in till stan med eftersom jag ska lämna in skattekortet och banknummer till alla, får se om det blir så eller ej.
Haft en jävlig morgon på jobbet iaf, stressigt och pissigt  för att det handlar om människor, annars älskar jag stress. :p När det gäller serverings jobb! JUSTE, jag jobbade på agustin i går kväll, med FATSERVERING.
Det, mina damer och herrar var påfrestande!
fyfan, svetten droppade ner i maten som jag serverade på ett stort jävla sementblock!
kanske inte rikigt men det känndes som så.
den var verkligen hur stor som hellst och vägde bly! Fullt av kött och grönsaker och så var den självklart kokhet, vad annars?
Så med den på ena armen medans jag hade sked och gaffel i den andra som jag skulle lägga upp med..
det gick bra. bättre än jag trodde, men jag roades inte av det. fast ändå så gör jag de med.. man får någon sorts kick av att bli så nervös och samtistgt verkligen behöva göra skit bra ifrån sig eftersom chefen står i hörnet och ser på typ.. han har i alla fall uppsyn över oss så man vet aldrig när han tittar och därför vill man göra bra i från sig hela tiden, men mest för att man inte ska tappa hela faten i ngon av gästernas knä..
jaja!
dryg att läsa så mycket kanske ska dra mig nu och dryga lite på Erik ;)

Puss och kram hoppas ni har det bra!




Måste visa hur het man kan vara! ;/

;p

Postat av: Anonym

Hallå vännen sätt på comviq mbilen ! :) jag ska lösa de

2008-10-15 ♥ 17:31:05
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances