Svensk tv

inte jätte bra egentligen, men erik sitter och kollar på en svensk film just nu och det är skönt att höra i bakrunden !
haha så slipper man lyssna på norska hit och dit hela tiden.. :p

idag har jag haft en mys dag, jag och erik va och fikade på vårt favorit fik :p Det är jätte mysigt!
drack rött te, vanilj och jordgubb, och åt nötter :)
Kan fika i timmar helt underbart är de !
sen åkte vi hem och jag o Carro löpte till gymmet för vi skulle gå på ett pass, men vi kom försent och så bestämde vi oss för att ta ett senare pass.. så vi tranade lite innan då och sen så kom vi in på ett skiit tufft pass. FYFAN måste jag säga . när vi gick hem hade jag riktiga spaggetti ben! helt otroligt, jag har trott att jag fått de förr, men icke, inte jämfört med de här, kändes som att man skulle ramla ihop vilken sekund som helt . :p

sen så har jag käkat en skit god sallad med ägg och grejjer, Mums mums ^^
Carro har begett sig iväg till arbetet och Erik ska väl gå snart.. Så jag ska mysa upp mig med morotsstavar och dipp kan jag lova ! :D haha och titta på något roligt innan jag ska sova för natten, men jag jobbar kväll i morgon så jag kan vara vaken ett tag.

 

jag har inte haft batteri på min kamera på ganska länge nu, men idag tog jag min i kragen och köpte nya !
JULÖNSKELISTA Uppladdningsbara batterier + laddare! Jag kommer mig aldrig för att köpa det själv... Det kommer mer på önskelistan senare vill jag lova ;) haha
 Jag och erik hade myskväll för ett parveckor sen, båda mumsar nog chocklad ! ^^



Erik blandar dippen, vitlök såklart.. ! ;p



haha, bara jag som är så jäkla dryg med kameran ibland.
inte lika uppskattat varje gång kan jag meddela .. 

 
Från dagens fika, MYS   (:
Ännu mysigare när det blev lite mörkare bara och lite mera folk , I love it.

Så nu ska jag sona med annat ringa elin igen och pussa erik innan han går
Puss och Kram =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances