Svensk radio..

Har harry installerat åt oss :) Mysigt.
Annras så är jag dödstrött. En helvetes helg, men i går hade vi det mysigt, Erik fyllde 20 :)
vi tillbringade halva dagen i sängen, kom in med frukost på morgonen och  datorn så vi kunde kolla på nått bra, runt två tiden tog vi oss upp och in till stan, satt och fikade i X antal timmar. Underbart :)  Vi har ett lite udda intresse gemensamt, sitta och fika och titta på folk i timmar! Hur roligt som helst och så skönt, man kan sitta tyst hur längesom helst och bara ta det jätte lungt.. igår var det inte så mycket folk ute dock, men mysigt ändå, speciellt när de började regna och vi hade ljus på borde :)
sen kl 19 skulle jag iväg på "Lönningspills" med comfort hotel, för att lära känna personalen lite, jätte tråkigt jag hade ingen lust alls.! Men det vart ganska trevligt, men nyktert eftersom jag började på frakken kl 23..
sen när jag slutade kl kvart i tre skrev Carro som talade om att hon var på hotellet eftersom hon vart ut med dom, erik kom och mötte oss där. Jävla sötnos! Jag har inga pengar eftersom jag inte fått någon lön än.. så nattbussen är det sista jag vill betala för just nu, eller låna pengar för att betala! nej du..
Väl hemma runt kvart i fyra, la jag mig fort och sov, för kl kvart i sju ringde den igen! upp och jobba på comfort hotell. har haft frukosten där. Roligt :)
Jag har sovot i ett par timmar nu, sen kom erik och väkte mig. och nu lagar vi mat, i natt blir de samma visa igen, och i morgon så jobbar jag kanske till fem på eftermiddan på comfort, ( Idag slutade jag ett ) Ska ha ett sällskap på 12 personer som jag ska servera helt ensam.. spännande ;p
jaja , just nu orkar jag inte ens läsa igenom vad jag har skrivit ! Så ni får nöja er med det! Har glömt lägga in korten jag har på kameran med, får se om det görs i morgon eller i kväll om jag får energi av maten!
Så ska ni få se vad erik fick i present med :)
Pusspuss mina sköna ! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances