Städ!

jag och erik har städat. Jag har diskat och har nu börjar tvätta en maskin, erik har damsugit och plockat :) Nu ska han tydligen torka golven! :p ojoj
har fick lite tråkigt nu på slutet och har tagit kort på hela lägenheten, tänkte ge er en rundtur! Nu när jag tänker på det borde jag ha tagit kort utifrån med! men icke, de får ni klara er utan ;)

 Här har vi då hallen. och som sagt! ha lite överséende med att vi städar.

 Vardagsrummet, (från kökets vinkel)


 Och här är köket. :)

 Lite mer av köket, disken, som jag fint diskat ;)

 Här har vi "Sminkhörnan" , som Carolina glatt tagit över! haha

   The Do !

    Ja lite annat .

 Fotografen (Jag) måste få vara med på en bild.. Haha!

 Och sovrummet, knäppt alldeles från dörröppningen....

  ...några steg till.

   så, det var väl trevligt? :)

Kan ju erkänna att jag inte är världens bästa fotograf, men det var de ingen som behövde heller!
Nu så ska jag ut och ta mig en rök, sen titta på idol! :)
Har ring runt lite i dag med, så dom där hemma får höra från mig. Alltid mysigt att prata lite i telefonen med nära och kära som blir glad när man ringer. Jag blir så glad då! hehe
Nej men hadet så bra! Ska se till att ringa dig dessi i helgen så fort jag blir ledig, se till att åka till mamma din någon eftermiddag/Kväll och skriv ett sms när du är där är du söt! <3 Love love

Puss&Kram !

Postat av: emilia

heeeej johanna! :D

har du & erik flyttat till norge? :o

2008-10-04 ♥ 12:13:54
Blogg: http://emiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances