Stackars Anniz!

måste bara tala om att vi har ingeting att klaga på när det gäller spindlar längre....
För nu har jag sett hemskare än jag nogonsin kunde föreställa mig.. när det inte gäller utomlands då, i varmare länder..
Det är Anniz som har fått besök av två, kanske fler? smaskiga spindlar dom inte längre bara är stora och långbenta, utan stora och tjocka! FY Faan... 

I feel sorry 4 you my darling.. Vill inte vara du just nu,  Jag får stå ut med mina små patetiska spindlar, jämfört med dina. (Annars är som stora!)

Puss och god natt nu måste jag sova :p  Om jag kan ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances