Sjukt fint väder! :D

Hade en mycket bra start på min dag, vaknde, ( ville inte gå upp ) Gick upp... erik gick till och med upp med mig! :D
Drack te, gjorde mig klar och stressade till jobbet, vilket har var helt underbart, haft en tant som fyllt 103 år i dag, eller hon gör det väl fortfarande! men haha .
Och hon är hur söt som helst, kan inte ens förklara!!
Sen har det vart musik och grejjer nere för alla och vi har donat och pysslat hela dagen , skit mysigt. Älskar de här jobbet ibland alltså, förstår inte. men det finns så många olika personligheter även om dom gömmer sig mycket, bara man sätter sig och pratar med dom så inser man verkligen hur underbara vissa är ! :) Helt otroligt
Sen när jag gick hem nu så är det underbart väder, soliga och inte alls så kallt. oooh.
Men erik är inte hemma, ute och söker jobb med Harry ;) Och carro sover... :(
hehe jag får roa mig själv, ska ut och ta mig en rök och knäppa lite kort ;)

Pusspuss Kram kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances