Nu ska jag bege mig på jobb!

Ikväll ska jag jobba på agustin, servera dricka och plocka disk antar jag. Det är nå sällskap som kommer, börjar kl sju, och slutar elva. Blir väl roligt var ett tag sen jag va på agustin nu.
Sen så ska mamma och co komma den 21 novembet, jätte roligt :)
och dom ska faktigst bo på agustin, utan att dom visste att de är där jag och carro jobbar , roliga va ? :D
jo men så är det, sen ska jag upp i morogn och jobba dag, Dom ringde från Nidarvoll i morse och gav mig jobb för hela veckan, sen ska vi prata fasta helger på torsdag :) Sköönt !
Erik har det ordnat upp sig för med, han börjar jobba på frakken på onsdag, sen så ska han börja för adecko med servering på torsdag.. och så ska han provjobba på en jack and jones butik nere på stan någon dag, dom skulle ringa närmre om de :) skit härligt. jaja ! Nu så ska jag väl kanske stoppa nått i munnen ? vet inte om de finns något, men göra te i alla fall
hade bäst mina sötnosar ;D Puss&Kram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances