Nu håller vi på med pannkakor! :)

Mums mums, behövs efter en lång tråkig dag med jobb!
Tog mig en del energi att leta på stället jag skulle jobba på i dag efter att jag åkt en del buss...
Men jag hittade fram eftersom jag är bäst :)
Det var ett jätte lungt ställe, och ganska tråkigt. men det gick jag behöver ju inte gå tillbaka i morgon, det är väl de ända positiva med att bli utringd från manpower.. Men vet samtidigt inte vad jag tycker om de än. jobb i alla fall!

Nu så ska jag hjälpa Carro som pratar i telefonen samtidigt som hon promt ska göra pannkakor! jag är hungrig!! ;)

Pusskram Hörs sen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances