Mysdag!

hejhej, 
I dag har jag och carro vart på stan och på Ikea, jätte mysigt eftersom det snöat hela dagen, men bara sånn pudersnö och den har ju tyvärr inte läggt sig för att stanna på backen utan i stället gör det snorhalt..
erik orkade inte utan stannade hemma och vilade sin fökylning, får ta en dag med honom nästa vecka och göra något bara han och jag. Det är inte så ofta det blir av längre. .
Ne men vi käkade på ikea och handlade lite behövande saker, eller kanske inte, med det gör bra nytta nu iallafall ^^

Elin har jag ringt och hon kommer inte komma nästa vecka :(
Så jävla pissigt,. synd att det blev strul med allt, annars hade i alla fall hon kunnat kommit och vart här den här veckan nu eftersom hon har lov och allt. . men nu blir det inte av får se om hon kommer kunna följa med mamma upp, annars så finns det ingen tid förns efter jul och efter jag vart hem, hon får väl följa med upp då. och se hur vi bor i alla fall..

Nu så ska jag sova, eller kolla på Gossip. Måste sova tidigt egentligen eftersom jag har en låång dag i morgon, jobbar från åtta på comfort hotell tills de att jag börjar halv fyra på Nidarvoll. där jag jobbar till halv tio, men det ska gå bra :)

Så Puss & Kram hoppas ni har det bra i vintervädret !


Det kommer mysbilder från idag, kanske i morogn kväll för just nu orkar jag
inte ta mig den tiden att lägga in dom . ^^

Postat av: Anonym

mm det är nästan ett år dom har skjutit fram jävla idioter :( !

2008-11-01 ♥ 11:47:20
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances