Matlagning på högsta nivå!

Har lagat en skit god kyckling gryta, eller Carro har. Men nu har jag lärt mig med :) hihi
Inte svårt alls och hur gått som helst! .. + att vi gjorde storkok och det blev fem matlådor, och en del mat kvar att ha i kylen som ska ätas i morgon! supermumsigt ;p
nu har Erik farit till jobbet, i dag hade han fått severa Göran Persson  ( haha ) som hade en föreläsning på ett hotell.. Vilket han Inte var förvarnad om, det var ca 600 lunchgäster.. men det hade gått jätte bra för honom :)
Jag njuter. Tycker om att han kommer igång. väldigt tråkigt dock att han kommer jobba natt hela tiden nu och Carro gör det samma...
För jag kan informera om att jag är mörkrädd!
och jag menar det verkligen. Hemma i vår lägenhet, Ingenfara. Stormtrivs hemma i gävle!'
Men här.. Ett stoort hus. Det blir jätte mörkt på kvällarna och jag tycker inte om att vara ensam. speciellt inte att sova ensam. har jag aldrig gjort. Och en sak som är säker det är att även om jag skaffar barn någon  gång i mitt liv så kommer jag ALDRIG flytta till hus. Spelar ingen roll. Vill inte, tycker det är obehagligt att vara själv, och man kan inte alltid räka med att nån ska vara hemma. det är synd för jag älskar hus annars, man kan göra det så mysigt på ett annat vis, och man kan spela hur hög musik som helst utan att någon annan störs på samma sätt. men icke för min del, jag blir en lägenhets tjej livet ut!

Men i vilket fall som helst då, har jag fått en hel del tider på jobb nu ca två veckor frammot, är inte ledig många dagar, två om jag inte missminner mig. Med det känns underbart!
har även pratat med personalchefen på Nidarvoll och hon sa att vi kunde planlägga ca två helger i förväg om hur jag kunde jobba om vartannat hela tiden. Härligt, hon vet att jag vill jobba och hon ger mig mycket!
Det är så många som är sjuk på de där stället så jag blir orolig. Dom verkar ta så hårt på allt här, det är långt överallt tycker om och minsta lilla fel i planeringen så blir det stora travolter! lite roligt att höra på ibland, men man blir lite fundersam och kan ofta tycka dom är knäpp som ställer till så mycket bekymmer för sig själv utan att dom ens behöver görat egentligen.. men Jaja, trivs göra jag i alla fall! ;D

i morgon ska jag bara ta det lungt, åka in till stan möjligen och dona med skatekorten. Blir skönt de =)
Ihelgen kommer Carros mamma och roland hit och hälsar på med! Roligt, på lördags eftermiddan kommer dom, så jag ska antagligen möta upp dem innan jag börjar jobbet och visa dom hit :) Skönt med lite omväxlig :p hihi

Sen länktar jag till Elin och Sandra kommer, och mamma tobbe alva å mormor och morfar kommer ! det ska bli mysigt som tusan :)

ne nu ska jag kolla på Gossip ;) Carro springer runt och pratar med Johan satt jag kan passa på ^^

Puss och Kram hoppas ni har de lika bra som jag <3




 
Mina pumor! ;)
Hopps ni vet att ni är saknade ^^

Postat av: Victoria

Hej gumman :) Hehe jag vet är på min andra nu :) Hehe, :) Men gud va bra skickar ett mess till dig när jag har en hemtelefon typ när jag är hos syster så kan ju du ringa upp då :) Saknar dig med gumman, jätte mycket ! Hoppas du har det jätte bra och tjänar mycket pengar:) PUSSPUSS i överflöd

2008-10-17 ♥ 14:42:38
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha johanna du vet att det är typ bara 2 veckor kvar sen kommer vi M) <3

2008-10-17 ♥ 16:51:03
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances