Manpower

Yes, ska dit nu snart.. Lamna in mitt jäkla skatte kort och banknummer..
Vill säga upp mig därifrån men jag tror inte jag vågar göra det öga mot öga i dag.. haha!
Så är rädd för att han kommer skicka mera jobb på mig i dag det vill jag inte!
Orkar inte åka runt och jobba på olika boenden.. det är skit drygt och onödig tid för jag får satt jag mår bra och klarar mig på alla de andra jobben jag har..
Ska gå in till comfort med kom jag på nu och skriva på anställningsbevis vilket jag inte gjort än .. :/
Men de skall jag fixa i dag.!
Carro jobbar lunchen på agustin, dom ringde henne i morse :)
yepp, så é re..
Erik sover och jag har haft det skit tråkigt måste jag säga. Har inte orkar titta på nå program eller så, och har inte så mycket att  göra vid datan- men nu sitter jag med min ipod och lyssnar på musik i stället, de gör mig lycklig, konstigt att musik kan få en på så bra humör ! :p
Ringde nidarvoll om min lön i dag med. Och jag är inläggt i systemet, nu ska dom bara lägga in mina vakter Sen får jag lön! så det tar väl säkert en vecka till. Skit drygt ! :/ men men , bara jag får de innan den sista och bankkortet med för den delen som jag väntade mig i dag men jag fick bara nå koder till internetbanken som jag ändå inte kan använda mig av än.. Jobbigt, men hoppas i morogn då!
Det tar en jävla tid allt man måste ordna när man kommer hit, har ju vart här en och en halv månad nu eller hur de är, och inte hunnit fått allt klart än! Ne nu ska jag se om jag hittar nå roliga bilder att lägga ut :) PUSS


hehe, jag och dessi på hennes och andreas inflyttnings fest! i den lägenheten dom ska flytta från nu, den som rä såå jävla snygg! men men, det behövs väl lite omväxling kanske, ;) och GÄVLE framförallt ;D

 ;p

 Hihi, Anniz ;D



jag måste faktigst säga att jag hade en underbar sommar, hur mysig som hellst.. <3

Puss & Kram
Hörs senare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances