Kladdkaka och bröd!

Nu har vi vart riktigt ducktiga ska jag säga er :)
har bakat en jätte god kladdkaka, och två limpor vitt bröd ;D
tog precis ut det ur ugnen så har än inte smakat på det, men det ser bra ut!
och luktar gott med för den delen.
så nu ska vi vänta tills det svalnar och sen kanske hinner vi äta en bit var i kväll. Mysigt!
satt nu ska jag roa mig med annat, duscha tror jag minnsannnn... för vi har bytt sängkläder och då vill man vara ren, för det är de mest gudomliga man kan göra! : Lägga sig ny duschad i en precis renbäddad säng! härligt

Hadet underbart mina vänner <3

Sandra skriva sms när du slutat jag är vaken en stund tror jag :)
Pussis ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances