Hello my firends ;)

hehe .. Jag har signat upp mig på världens mest fantastiska gym!
Helt underbart ska jag tala om för er, det finns allt !
Gym, olika pass att gå på, bassäng att simma i ;), bastu, solarium, massage ( fast de får man betala extra för) sen är det så otroligt fint!
Satt jag har just kommit hem därifrån nu, har simmat en stund, jätte skönt. Satt nu är jag ganska trött i kroppen och funderar på att sova snart, ska upp och jobba kl sju i morogn. sen blir det jobba varje dag tills nästa tisdag, plus att jag jobbar dubbelt i helgen, men det blir bra de :)
Man får även 2 timmar med en personlig tränare på gymmet (elexia) där man får reda på vad man borde träna och vad som inte skadar kroppen och så vidare... Så Carro är på sin första nu!
Jag ska väl boka in mig på en sånn jag med.

ne nu ska jag göra annat, äta gröt och sova sen, medans jag lyssnar på Erik som pratar i telefon med André.. blä! haha

Puss&kram hoppas ni får bra :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances