Hejsan hejsan.

Tänkte bara skriva lite innan jag ska iväg till jobbet!
vart på comfort hotell i dag på morgonen, mysigt :) jag trivs mycker bra där!
Sen nu kl tre börjar jag på Nidarvoll.
Mait och Roland kommer snart dom med, när som helst kan jag tänka mig!
Carro är på jobbet men lsutat nu så hon är väl hemma snart .
har inte så mycket annat o berätta just nu faktigst. men hoppas allt är bra hemma!
Puss och kram hade braa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances