Hejsan hejsan hejsan

Jo nu är jag hemma från jobbet.
carro kom hem nu från stan har druckit vin och skrattade som tusan . :p
Nu så ska jag göra morotstavar och titta på något bra, får se om vi ska se så som i himmelen eller om hon vill göra nå annat. Erik är på jobbet nu han, förkyld som tusan . men han hade blivit lite bättre i dag, men eftersom han är så jävla envis så skulle han ha sin tunna jävla jacka på sig och min tunna sjal... Så nu tar det väl om. :/
orkar inte vill ha en frisk pojkvänn!
Nene, men så é re.
I morgon ska jag ta reda på om Elin och sandra kan komma hit på öndag eller inte för det vill jag verkligen!!
Skulle vara helt underbart ! <3



 

PUSS  ^^

Postat av: Anonym

Haha vilken onödig kväll tänkte på bilderna ;D<3

2008-10-27 ♥ 23:14:49
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/
Postat av: Mari

Haha jag visste inte ens att du hade åkt bort! fick reda på de nyligen =) hoppas du har kul;) när kommer du hem fresten?

2008-10-28 ♥ 07:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances