Hejsan hejsan !

Nu sitter jag här vid datorn och gäspar.. är trött men kan inte sova mera.
Jobbade dubbel pass i går, och det blev slitsamt. var helt slut när jag kom hem, men det var bara för jag jobbade åt Selva som har Agustin, det var över 150 gäster som skulle komma mellan tolv och ett. Vi dukade upp och fixade allt, men han stressar så otroligt mycke! jag blir rädd.. haha. Konstigt hur en människa kan ställa om så fort, vara skit stressad och skrika o ha sig, till att bara vända om när allt är klart och vara skit glad och skratta o vara helt vanlig :p jag fattar inte, jag blir så stressad av honom satt det tog mig mins tre timmar, då jag fick paus på Nidarvoll, som jag äntligen lugnade ner mig.. så nu vet jag det, inte dag selva och kväll nidar..
I kväll blir det nidar sen frakken. sen sova i morgon och samma sak igen. men det går i alla fall bra och jag kan sova hela dagen efter. Skönt de! Och i kväll jobbar erik med på frakken :) Blir härligt de ^^

Nu så ska jag ta och äta frukost, sen ska jag ringa pappa, men väntar nog en stund så jag inte väcker honom.. :p
han brukar vara morgonmänniska men han har jobbad hela veckan i stockholm, dygnet runt verkade de som!
satt jag väntar en stund,  bara jag inte glömmer de! 
Jaja må så bra så hörs vi snart ;) Pusspuss



Justeja. Jag har fått mitt bankkort och första lön nu ! weeei. :D
Som de ser ut tjänar jag mye bra . ;p
Ska ta kort på baknkortet om jag får till de så får ni se hur norka ser ut ! hehe... Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances