hejsan hejsan!

Blev jobb i dag med, kom hem för ett par timmar sen nu. :)
sen har jag typ baar suttit vid datan, laddat upp bilder på bilddagboken ( Fortfarande johannafrances även där )
Sen så har jag pratat lite med mamma, dom kommer hit den 21 nov ! Skit roligt, så ska dom bo på hotellet där jag och carro jobbar ! :D yeey
satt de är något att se fram emot.
Annars så är det väl lite si så där, får se hur vi kommer behöva göra med våran älskade lägenhet nu, det löser sig. För det gör det jämt, men de är tråkigt .. men men :)
Sitter och lyssnar på musik nu medans erik leker med mobilen, tar kort och donar.. :p haha
funderar på om man ska kika lite på greek, eller om man ska sova ?
det visar siiig .
Har i alla fall fixat norskt bank kort nu, för jag fått min efterlänktade skattekort!!
underbart, kanske jag får lite pengar snart även om de inte är mycket denna månad så kommer de väl mer senare...

jaja hadet underbart! Jag saknar er ska ni veta <3'




Postat av: Anonym

Men vännen är det vattenskada i taket måste det göras om och då kan ändå ingen bo där :/ Jätte fin bild. Vi får prata mer senare . <3

2008-10-14 ♥ 12:07:33
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances